top of page
Serveis informàtics personalitzats

El nostre sistema de treball, pròxim i particular, fa que cada feina sigui mirada des de la necessitat del client. No venem equips o components a l'engrós, sinó que demanem el perquè es vol utilitzar l'equip a comprar, i busquem cada terminal en funció de la necessitat exacte de l'úsuari. Aquesta especialització a la hora d'aportar les solucions fa que el nostre servei sigui molt més acurat que el de qualsevol altre punt de venda i reparació informàtica.

 

També tenim un criteri personalitzat per a l'execució de reparacions informàtiques. Formatejar no és sempre la única solució, sinó que abans es poden provar altres mètodes, que no per força obliguen al client a perdre tots els seus programes i arxius.

Un assessorament en la compra de software i hardware

Com hem exposat en punts anteriors, CASI no és una empresa en la qual el seu objectiu sigui facturar una gran quantitat de venda d’ equips o components. l’Objectiu principal de l’ activitat és oferir una total confiança i recolzament alhora de prendre la decisió més adequada en la compra d’un article. No som uns grans magatzems d’informàtica, i això ens permet tenir un stock concret i un assortit molt classificat i acurat. Per aquest motiu proposem al client que faci consultes amb altres empreses que es dediquen al sector, i li facilitem l’ ajut necessari que pot precisar per comprar l’aparell que més s’ adapti a les seves necessitats, mitjançant comparacions i aclariments de conceptes que podem trobar dins una oferta, i oferint una lectura entre línies molt més extensa de la que reflexa l’oferta original.

Un lloc on realitzar compres de qualitat

Donada la gran competitivitat en la que es troba el nostre sector, ens trobem que moltes marques han passat a la fabricació de diferents games de productes, fet que produeix confusió als clients creient que realment està comprant la marca que sempre ha aportat confiança i qualitat, quan realment estan comprant una gamma de producte que no ofereix aquesta confiança ni té les avantatges que té el producte de gamma alta de la mateixa marca.

 

És per aquest motiu que prenem la decisió d’acoblar nosaltres mateixos els equips que volem distribuir, donant així a triar al client la possibilitat d’utilitzar la gamma que més l’interessa peça a peça i no en un equip tancat, on podríem escollir el que més s’aproximés al producte desitjat però mai podríem parametritzar-lo fins adquirir el punt òptim.

Un servei ràpid i d'urgència

Davant la gran dependència que ha generat l’informàtica a l’hora d’elaborar les nostres tasques professionals o comercials, hem creat diferents plans per poder efectuar les reparacions en la major agilitat possible segons la urgència que suposa cada una d’elles i la repercussió que té. Per a fer-ho disposem de diversos canals, com l'assessorament telefònic o la reparació remota, en primera instància, i les reparacions a domicili, les quals es poden atendre i executar en 24h / 48h

bottom of page